ARG o GLAD!

Jag är glad för att jag har förstått allt nu! Jag kom på att jag behöver inte festfixerad kille! Livet går inte ut på att slösa massa pengar på att supa och festa dagarna in o ut! Du kan ta dina tjejer hit o dit och allt vad du nu gör!! Du kommer supa sönder dig en vacker dag, och jag hoppas att du tänker till i tid och att de inte händer, för de är du inte värd!
Är lite glad att det tog slut, men de du gjorde var fel. Riktigt fel!
Och arg är jag för att du beter dig som en 13åring, bete dig som din ålder och du är fan mognare än vad du beter dig nu !! Förstår inte vad du håller på med!? Men säg orden rakt ut istället för att hålla på som du gör nu! Jag hoppas verkligen att du läser detta!
Vi skulle skiljas som vänner , men va fan är detta? Det var du själv som sa orden att vi skulle bli vänner, men då kan vi la reda ut allt öga mot öga och sen skiljar som vänner oxå. Men det verkar som om du vill bråka nu och bara vara off :S
SKÄRP TILL DIG FAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0