Nu ska jag berätta för er!

Imorrn åker vi till Götet! Liseberg och sen blir det över till danmark och jaa, sen hemresa tyvärr :( hade ju varit trevligt att stanna, men neeej! :P haha Får komma iväg lite.
Åker till Götet o danmark med Faster Ullis, Stefan, Linnea och Emma , det blir även farbror Andreas med sambon Emma! Och självkalrt mamma och pappa ska med oxå! haha!
Kommer inte skriva mkt här på bloggen de dagarna jag är borta.
Så ni får ha trevliga härliga sommardagar! :D



Jag saknar dig, det gör ont. Det är ensamt och tomt utan dig!
Vill se dig skratta och le, ditt leende är så fint och får mig att le!
Känna din kropp emot min, känna din närhet och dina varma kramar!
Dina läppar gör mig varm i kroppen, så mjuka och härliga!
Du är UNDERBAR, du fick mig att skratta,le och må´bra!
Du gjorde så att jag ville kliva upp på morgonen och le hela dagarna.

Jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0