26 januari

Idag blev det stan med Sara. men det varade i typ 45 min :( Sedan bestämde hon sig för att följa med på kryssning. så, jahapp där försvann den shoppingrundan. HAHA.
 Så jag åkte hem til syster och åt lite lunch och umgick med barnen och pratade. Syster min var inte på så jätte bra humör idag märkte jag! haha. Stackars oskyldiga små barn ! Tyckte faktiskt synd om dem idag.. Ajjabajja systeryster <3
  Ringde och pratade lite med pappa, han kom och hämtade mig och jag tog med mig Elina! Tyckte synd om henne idag, fick bara skäll. Moster tog med henne till tuna park , där jag köpte skjorta och jeans.. 
 ( bilden nedan) 
Måste nästan säga att jeansen är storlek 34 :O 36:orna var förstora !
 Efter det blev det att vi beställde BK (Burger king) men hon i kassan var helt förvirrad. Elina fick fyra bitar istället för sex som hon egentligen skulle haft och papap fick ost på sin burgare fast han hade sagt nej till det!? riktigt virrigt var det, massa folk som jobbade och yrade omkring där inne!
När vi väl kommer hem så äter vi klart och sedan satte sig jag och Elina vid datorn, det slutade med att hon fick prata med bästa på msn i cam och mick, och hon var glad över det. thih . småliven :D så underbara. Ville göra någonting med henne, så vi satte oss och ritade och pysslade vid köksbordet medans vi lyssnade på high school musical - hannah montana! Gjorde en ask till henne där hon kan läga sina hemliga grejer ;) Hon blev glad över det.  Älskar lilla tösafia! Hon får så mycker oskyldigt skäll ibland. MOSTER ÄLSKAR  DIG <3


 
Bilden till höger, jeansen är BLÅA


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jo jag kände också att jag var på dåligt humör igår, och att det gick ut över barna, FÖRLÅT mig kära SYSTER. :-)

Elina hade haft jätte roligt hemma hos MOSTER igår sa hon.

Hon visade även asken som hon ska gömma sina hemligheter i. :-)

Älskar dig syrran <3

2011-01-27 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0