Helgen!

Vad ska jag säga?
Blev inte riktigt som jag hade tänkt lr något.
Jobbade sista dagen i lördags, och nu är det dax att börja om på ruta ett igen! :( Jobbigt ska jag tala om för er! Jag orkar inte hålla på att leta och söka igen. Jag blir tokig på det!! FAAAN!
Malmamarknaden var okej, tyckte det var lite lite än vad det brukar eller såär det jag som har blivit större och orkar mera :D haha. Sara följde ialf med dit, på kvällen senare så tog vi oss ner på stan och bowlade lite. Gick inge vidare för min del ska jag tala om.
Träffade oscar efter bowlingen, åkte hem till honom och trodde allt var som vanligt. Men han började bete sig väldigt underligt efter någon timme. Fick tvinga fram honom vad det var.  Tänker inte gå in på det men jaa.. Blev inte mycket sömn inatt!!

Idag blev det tröstshopping i västerås med Sara! Hittade lite grejer, underkläder,klänning,linne, byxor! Så är nöjd med dagen.Nu ska jag gå o lägga mig och försöka sova lite, om de äns går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0