Inte alls!

Veckan blev inte alls som jag hade tänkt mig.  Inte vardagarna iallafall.

Måndag - gjorde inte mycket. Saknade älsklingen massor!
Tisdag - Skansen och allsången med familj o syster o elina! :D
Onsdag- SJUUK :/ BLÄÄÄÄ
Torsdag- Skulle tydligen jobbat då istället för fredag. hade missat dagarna. Så var hemma då med för att återhämta mig. Jag mår bättre faktiskt. Svårt att äta ff, men måste ju få i sig någonting.försöker så gott det går. Känner mig lite svag i kroppen än!
Fredag- Ledig.  Blir kanske ikea då istället (HOPPAS)
Lördag- JOBBA sista dagen =( 8-15. Hoppas jag klarar mig igenom dagen. Blir årets tradition efter jobbet. MALMAMARKNADEN :)
Kvällen! Vill festa (beroende på hur jag mår ), ngn som är intresserad???
Söndag - Ja, vad händer då? slappa och ta det lugnt.


Då ska vi se då! Det är vad veckan har varit och vad som kommer! Lite ändringar är det:P haha
Jag kan ju börja med att jag saknar min älskling jävligt mycket! Så tomt utan honom, men hoppas verkligen han har roligt och att han vill träffas när han snart kommer hem (Vilken dag vet jag icke, men snart hoppas jag).
Sjukligt var det här. Ja, de ska ni veta!Usch säger jag bara.  Det började med att vi åt BK (burgerKing) på måndagskvällen med syster o familj. Elina orkade inte sina chicken, så de tog vi med oss hem. Ställde det på diskbänken och inget mer med det!
Dagen efter skulle vi äta lunch innan vi tog tåget till STHLM! Blev makaroner och jag tog chicken till det. Kände mig lite illamående efter maten, men tänkte inte mer på det! Dagen gick och allt var bra. Tills vi satte oss på tåget, blev så illamående så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.  Trodde det skulle gå över. Kommer hem och gör mig klar för sängen fort som attan för jag skulle upp kl 5 dagen efter. Hinner ligga i 5 min och försöker sova och så kommer det utan förvarning.. In på toa och bara blää! Hatar att kräkas, det är det värsta som finns. Ringde mamma och hon kom och hämtade mig så jag fick sova hemma och vara ifred dagen efter.  Var så tom i magen på onsdagen. Somnade runt 3-4 och sov till och från. Illamående och magont hela natten..
Varför jag blev dålig av chicken?? Den hade legat framme över natten och det är rötmånad, då ska man var extra noga med att lägga in mat osv i kylskåpet. Jag hade totalt glömt det..
Det kan hända ibland, men usch säger jag bara! Tog tid att få i sig mat igen, onsdags kvällen blev det kokt fisk med potatis. Det gick ner men det var svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0