Nu händer det grejer!

Kommer ta dag för dag som kommer! :D

Måndag 25 juli. Idag åkte sötnos till öland :(<3

tisdag 26 juli - åker till sthlm med syster och elina. mor och far kommer redan vara där uppe. Fortfarande lite sur på dem, men man ska inte vara långvarig lr vad det heter. haha .

Onsdag 27 juli- Jobba  6-12:15 , sen blir det hem och skruva och flytta upp möblerna till övervåningen :D så jäkla nöjd och glad att det äntligen är färdigt, trodde jag ALDRIG!!! Får hjälp av syster min.
GRATTIS TILL MADDE SOM FYLLER 20 ÅR IDAG!

Torsdag 28 juli - skruva och fixa i rummet hela dagen. Vilket betyder att jag är ledig :D

Fredag 29 juli - jobba från 12:50-19:20. Sen hem och så hur mkt det finns kvar att göra!! :D

Lördag 30 juli - Jobba sista dagen på systembolaget 8-15:30. Efter det blir det malmamarknaden, då blir det köpa strumpor, haha!

Söndag 31 juli - Hoppas på att få åka till IKEA och handla lite grejer! :D

Detta är vad jag ska göra sista veckan i JULI!!

Saknar min Oscar! Det är så tomt utan dig nu, sova ensam är inte roligt efter sällskap varje dag sen vi träffades :$ . Så underbar som du är finns nog ingen! Att åka när du kommer hem är tråkigt. Två veckor utan dig :( Men hoppas att han kan komma o kramas o pussas lite när han kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0