Uppdatering!

I torsdagskväll kom sötnos efter jobbet. Blev kvar över natten och åkte o jobbade på fredagmorgon!
Jag själv somnade om vaknade runt 11 igen. Blev fixa lite och sen tandläkarn 14:15, allt var toppen. Inget fel på mina tänder, är riktigt nöjd faktiskt. Efter besöket blev det jobba från 15:30-20:20 , gick rätt bra åp jobbet! Jag blev jätte hungrig vid 6 tiden, så var helt skakis och försökte bita ihop ett leende och vara trevlig emot kunderna! :D  Sötnos kom och hämta mig, och det blev hem och äta och bara slappa till film.

Lördagen kom, och vi hade ingen aning om vad vi ville göra denna dagen. Men vi fixade lite för han var tvungen att åka hem och fixa och sen blev det tuna en liten sväng! :)
Blev lite drickmys hemma hos sara, med han , och einar!  Kom hem runt två tiden. Då det blev rakt i sängen för att sova!

Söndagsmorgonen var seg! Blev faktiskt frukost ute på baksidan med sötnos, efter frukosten blev det ett dopp i poolen för min del. Den andra fega ur! Blev duschen efter det, och sen börja fixa tårtan! Blev super god.. För att härliga mamma fyllde år idag ! GRATTIS TILL HENNE! 
Blev främmande och fika.. Jag och gullet åkte hem till syster och åt god mat. Blev först toastskagen och sen blev det fläskfilé i vitlökssås med spagetti. Riktigt gott! Matkoma i soffan och mysa lite.
Han har nu åkt hem :(  och jag blir kvar här för jag ska vara barnvakt imorrn. :D Hoppas barnen sköter sig.
Nu ska jag ge syster lite massage, sen blir det nog vila och sova ! :)

SAKNAR DIG REDAN !

Bilder får ni imorrn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0